Fina underbara

178 bilder togs ikväll och jag lovar att inte lägga upp alla. Långt i från det faktiskt. Jag har haft en fantastisk kväll, jag saknar dom så mycket så jag höll på och börja gråta. Det är karljohan som gör det.
Vi har storhandlat tacos, lagat mat, dukat, ätit, skrattat, ätit, klagat osv. Fina underbara.

En skada som följer med från kj är att det första man gör när man kliver in i hemkunskapssalen är att ta på sig ett förkläd. Vi kom fram till att det inte är någon av oss som egentligen använder förkläd när vi lagar mat, haha.





4



































De fanns så mycke mer bilder. Riktigt fula bilder. De är egentligen värt o ladda upp men just nu är jag för trött., så ska krypa ner i sängen.Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0