AND HERE COMES THE SNOW, AGAIN

'Å fyyyy faan' var mina första ord i morse när jag drog upp persiennerna. Tänk att det kan slå om från vår till vinter igen på bara en natt. Jag höll på o börja böla. Så, mitt humör är inte på topp idag. Rätt as tjurig faktiskt, till och från. Jag tog aldrig på mig mina vita skor i går och jag hämtade aldrig cykeln hos pappa. Eller, jag var hos pappa men vi kollade på hockey i stället, Modo - Örebro. Det var väl ingen som egentligen förväntade sig att örebro skulle vinna mot ett elitserie lag, eller? Hur som haver, jag går i skolan till cirkus fem idag och efter det beger jag mig till gymmet. Sedan hem och fetta godis med zandra.

Står fortfarande inför mitt beslut.
Peace&love 2011?
eller utomlands i vinter?
Jag är as sugen på båda. Det är så klart pengarna som är problemet, men kan jag lösa det på nått sätt så tänker jag göra båda sakerna. Men annars lutar det åt en veckas semester i Turkiet eller Thailand eller något med Niclas. Visst ser det lockande ut när man är fast i detta snöväder?

Kommentarer
Postat av: du vet vem jag är Eblåblå.........

P&L!!!!!!!!!

2011-03-18 @ 19:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0