LILLA LADY

Jag som fått in lite nya sköna vår/sommar låtar på datorn, så hittar jag inte ipod-sladd-jäveln! Livet är bra orättvist.
Men så har jag något viktigare att tänka på - Jag står inför ett beslut. Peace&love eller utomlandsresa med Niclas i vinter? Eller både och kanske? Men varenda tusen lapp räknas för att komma iväg till något exotiskt (speciellt för någon med min ekonomi). Men peace är något jag sett fram i mot så länge nu. Eh, för att inte tala om att åka utomlands, det har jag tjatat om varenda dag sedan jag var typ 12 år.  Om peace biljetterna tar slut så är det ödet och då ska jag spara varenda krona. Men om de inte tar slut så är det ju ödet fast åt andra hållet. Hm.. jag har något o grubbla på i allafall. 

Vid halv nio kom jag hem från träning och street. Nu är kl tio och jag sitter och tjurar över att inte niclas är här och att det inte är något kul på tv. Men myser i mitt nya snygga linne, så så illa är det inte. 
Imorgon har jag sovmorgon, efter skolan ska jag ta en sväng förbi optikern med mina dumma linnser och träffa Jenn som det ser ut. Ja juste, köpa ögonbrynsfärg också. Och eventuellt hämta upp cykeln hos pappa. Det blir kul. Hejdå
(gillar finnen mellan pattarna och dammsugaren till höger)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0