UPPDATERING

Hela helgen har jag spenderat hos niclas så har inte haft tid eller orkat uppdatera mig. Lördagen var det underbart väder och vi vaknade kl 08.00 på morgonen, av att ljuset lös in på rummet. Hela familjen lundin-pärneheim och linnéa och jag satt vid frukostbordet kl halv tio. Och det händer tydligen inte ofta. Vi tog en sväng på stan och ikea och på kvällen kollade vi på melodifestivalen.
Hela söndagen var vi på bodaborg, jag niclas linnéa och marcus. Det var så jäkla kul och idag mår inte min kropp bra, speciellt inte käna. Dom ömmar som bara den. 

Väntar på att mitt snygga linne ska ramla ner i brevlådan vilket bör hända i veckan. Jag ska snart åka och träna, vilket behövs. Jag och niclas har satt i gång med nyttighetsvecka/or igen (endast vardagar är godisfria, helgerna är mumsmums). 
Nu dricker jag oboy. Det räknas inte som godis va?
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0