ONE SECOND TO GO

Jag har mått illa hela dagen och inte fått i mig någon mat alls. Fören ikväll, under danslektionen slog det tillbaka och jag åkte hem tidigare för att laga korvstroganoff och ris. Jag trodde jag skulle dö eller nått för att jag var så hungrig. Till efterrätt gjorde jag banan med choklad som jag och mamma precis mumsat i oss framför Desperate housewifes. Vilket betyder att jag redan brytit 'nyttighetsveckans lagar'. 

Det är vår ute och väldigt snart ska jag ta fram den nya cykeln. Något annat som skulle behövas är en sväng till frissan och ett inköp av löshår. Plugga behövs, lite mer tid på gymmet (även om jag är där varje dag, nästan) och lite mer kvalitétstid med killen - och med vännerna. Det om något behövs. Jag skulle behöva fler dagar i veckan för att få mitt liv att fungera. Ibland får jag lite ångest över hur jag prioriterar saker och ting. Men, livet är inte alltid en dans på rosor. Även om jag stormtrivs så finns det en hel del Måsten.
Next - sova.

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Intressant blogg! Det märks att du gillar att skriva!

2011-07-20 @ 01:37:22
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0