MOVE IF YOU WANNA MOVE

Tänkte slänga in ett inlägg vid tre tiden idag men då var blogg.se inte riktigt på min sida. Kanske inte på någons, jag vet inte.
Men hur som helst är jag hemkommen efter ett corepass och ett danspass (och lite till). Det var så jävla skönt att komma till gymmet igen. Det känns som det var flera månader sen jag var där, när det i själva verket handlade om en vecka. Men efter denna veckas choklad-innehav så kändes det som mer. Har nog ätit si så där 1 kilo marabou. Jag kan inte behärska mig! Men nu känner jag mig som en ny människa igen, det känns bra.

Nu ska jag snart gå till sängs. I morgon har jag sovmorgon men planerar att min morgon ska spenderas i duschen. För ikväll är jag ofräsch och skippar duschen, heh.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0