EVERY LINE THATS IN BETWEEN

Idag har jag haft en ganska tjurig men bra dag. Det är fredag och jag måste säga att veckan verkligen sprungit förbi mig. Jag och min prins har elva månader idag så om en månad firar vi ett helt år. Ja, det inte bara dagarna som springer förbi mig utan åren också tydligen. Det går så fort allting, vilket är bra för då är jag nog arton om en månad eller så. Men först ska jag väl kanske fylla sjutton och det gör jag om ganska exakt två månader. Om en månad är det vårkonsert rep på skolan och påsklov och sen kanske det blir sommarlov så småning om. Jag dööör snart, jag klarar inte av att vara utan vår/sommar så här länge. Jag går in i någon slags deprission, tänker på sommarens möjligheter minst tio gånger om dagen. Ser så fram i mot yeah festivalen, peace&love, halmstad, sena sommarkvällar i stadsparken, cykeln, shortsen, solglasögonen - LIVET.

Ikväll ska jag hem till mr käftsmäll och hänga med lite snygga människor, men det blir inte fören senare. Först ska jag vara barnvakt till sovande syskon. Så under den tiden kommer jag nog mest kolla på film, äta massa choklad och lyssna efter gråtande, vaknande barn från övervåningen. Det blir en skön kväll.
Men just nu sitter jag och lyssnar på allt från Kapten röd till Veronica Maggio till Chemical vocation till Anberlin. Livet är allt bra (trots vintern).
Dagens bästa: Denise idiotförklarar mig på sin blogg - www.phenis.blog.com

Detta snygga linne kommer nog till min brevlåda inom en vecka. Perfekt till sommaren. Så sommaren, det är dags nu.


Kommentarer
Postat av: isabella

om det hade funits en gillaknapp på bloggar hade det varit nu jag använd den! GILLA. dör lite för dom linnena!

2011-03-05 @ 19:59:37
URL: http://isabellakardell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0