DU TAR INGA ORDER FRÅN DOM

Jag har kommit på det ultimata, den perfekta födelsedagspresenten till mig - ett presentkort på Team sportia (eller är det intersport som ligger inne på vågen?). Det är så mycket saker jag behöver till min träning. Och något jag verkligen insett att jag behöver är nya träningsskor (FINALLY tänker nog mina fötter nu). Dom mår inte så bra nu för tiden. På tal om träning så kom jag hem från ett boxningspass för en stund sen. Det var så sköööönt och så svettigt att vara där. Nu är jag fräsch igen. Men en till grej jag önskar mig i tidig födelsedags present är en biljett till peace&love (en halv åtminstone).

Niclas är påväg hit och pappa är och köper ingredienser till kokostoscakakan jag ska baka ikväll. För i morgon har vi återträff med 9C och då blir de fest och jag VET att agnes inte har något i mot en kokostoscakaka alls ;)
Hitta receptet på kokostoscakakan i tidigare inlägg från februari.

Just i denna stund sitter jag och drömmer mig bort till sommarens finaste stunder med Kapten röd som stämningsmusik. Och så fantiserar jag om nya träningskläder, det skulle bli så mycket roligare att åka till gymmet med nya grejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0