WHO WANT'S YOU MORE THAN ME

Med Grease musik i bakgrunden som min minsta syster dansar till, så är jag ganska nyligen hemkommen. Har haft en lång skoldag och några timmar i stallet med Hanna. Jag är skit trött just nu och ska hoppa in i duschen om en kort stund för att bli av med hästlukten. Efter det skulle jag egentligen behöva plugga en del men, får se hur det blir med den saken. Hoppas våren är på ingång, jag är så trött på mörkret.



På tal om mörker så kopplar det såhär års till vinter. Och jag är så trött på vinter så jag kan kräkas. Jag längtar till våren så jag kan spricka. Vid den här tiden så brukar jag känna mig ganska osäker på mig själv och har nu kommit fram till att det inte beror på mig, utan på vädret. Jag är ingen vinter tjej överhuvudtaget. Jag hatar vintersporter och jag har svårt för vad man ska ha på sig för kläder. Skor, jackor osv. och har där med svårt att acceptera att conversen är för kalla. Och eftersom att jag inte trivs i det jag har på mig så blir det lätt så att jag känner mig obekväm. Jag går mest runt och drömmer mig bort till värmen, men så kul ska vi väl inte ha det. Så just nu bär jag mina converse i en protest mot vintern. Jag hoppas på en tidig vår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0