NÖJD.

Är precis hemkommen från ett svettigt träningspass, behövdes efter denna julen. Har under dagen planerat morgondagens Stockholm resa med mina snygga vänner. Det ska bli så jäkla kul. Vi åker nog imorgon bitti kl. 10 med tåget och kommer hem med buss på fredag kväll.
Mindre kul ska det bli att ta hand om det enorma diskberget min mor lämnat kvar till mig, TACK för det. Men när det är gjort ska jag göra iordning mat till min hungriga mage. Det blir min nuvarande favvomat - Ris och wook. Är ensam hemma hela kvällen men har jag riktigt tur så kommer Niclas hit och myser efter att han repat med sitt jätte kända band.

IDAG fyller min kära vän Zandra 16 år. Gratulerar!



OCH jag och min fina pojkvän har idag haft nio månader tillsammans.
Jäklar vad jag tycker om den killen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0