SJU

Dagens händelse var/är att min bror blev 7 år. Ett stort grattis till lillkillen. Han fick ett biokort av mig, så tanken är att vi ska gå på bio tillsammans. Som en "bror-och-syster-dag".


(födelsedagsbarnet)

Skolan var som alla andra måndagar, fullt av håltimmar. Att gå upp i morse var lätt det jobbigaste idag. För vem vill gå upp ur sängen när man har en stor, varm, trygg och mysig famn att krypa upp i?
Idag har jag flyttat hem till mamma för att bo denna veckan. Så efter allt kalasande med frallor, kladdkaka, kusiner och farmor osv. så skjutsade farmor och B hem mig. Nu är jag nyduschad och om en kort stund ska jag gå och lägga mig för att sova. Ack så trött jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0