come home

Har livets kille hos mig ikväll! Min syster och mamma har kört in till sjukhuset för att systra mi har fruktansvärt ont i magen. Om det är allvarligt eller inte har jag inte fått något besked om. Och i såntfall skulle jag tippa på att det är blindtarmen som spökar. Och då tycker jag synd om henne, 'been there done that' som man brukar säga. Älskade syster.

NU: Lite gröt och senare krypa ner under täcket med killen.
Förresten har jag en fruktansvärd träningsvärk i rumpan. Pain in the ass.


Kommentarer
Postat av: i

2011-01-23 @ 21:40:11
Postat av: Isabella

haha vilken 4kantig överläpp killen fick!!

2011-01-23 @ 21:40:43
URL: http://isabellakardell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0