BLONDINER HAR ROLIGARE

Jag hade lovat mig själv att gå och lägga mig kl. 21 ikväll så att jag somnar vid 22 och får min skönhetssömn. Men eftersom att klockan redan är nio och jag fortfarande inte duschat än så får jag nog bryta det löftet. Skjuta fram det en timme och se till att somna så fort som möjligt. Nu väntar duschen och tätt efter det - sängen.

ETT TILLÄGG: Jag blir så sur när jag tittar på gamla brunhåriga bilder på mig. vad tänkte jag när jag färgade det blont (?????) Ni vill inte veta hur kvalitén på mitt hår ser ut nu efter alla tusen blekningar, avfärgningar och ton med silvershampoo. En dag kommer jag säkerligen att färga tillbaka håret till brunt, men det får bli om några år. Det är mycket enklare att ha brunt hår men å andra sidan mycket roligare att vara blondin. Men om jag känner mig rätt så kommer jag nog att slänga i lite löshår till sommaren.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0