BLOGG BYTE, IGEN.

Jag har gjort ännu ett bloggbyte på mindre än ett halv år. Så nu är jag återigen tillbaka på blogg.se. Det glädjer mig för att här kan man göra lite vad man vill och vad som helst med dess utséende.
Tänkte slänga upp lite bilder från 2010 så att ni är med på vad som hänt, det blir en kort historia i bilder. När det är gjort ska jag gå till sängs.
Börjar någonstans i maj/juni:


Jag har gått min sista termin på Karl johan skolan


jag har gått ut grundskolan


Jag har börjat estet på (G)risbergska




jag har blivit kär i världens underbaraste kille


jag har haft en jätte fin sommar med mina käraste vänner


jag har gått från brunett till...


...blondin. En lagom jobbig process. Och ännu är det inte klart.


jag har firat nyår med bästavännen, m.fl
och haft en kanon kväll

För att göra en lång histora kort. Jag har haft ett skit bra år, med sina brister. Vissa saker har jag förträngt att det ens hänt. 2011 kommer bli så mycket bättre.

Kommentarer
Postat av: felixmolin

gillas starkt, följer denna blogg nu nyttttttttttting asbra mh uppdatera ofta så blir jag glaaaaaaadisch :D

2011-01-03 @ 01:22:48
Postat av: Zandri

Va duktig du är min kompis. Hihi

2011-01-03 @ 02:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0