YOU'LL GET WHAT YOU DESERVE


Dagens näst-näst största händelse var att jag varit hos optikern, igen för att kolla mina linser som verkar vara ett stort problem. Ska bli skönt den dagen jag ser bra igen. Dagens näst största händelse var att jag har kört slut mig på gymmet idag (och ska tillbaka i morgon). Och dagens stora händelse var att Nicole kom förbi på kvällen och vi åt godis och chips och kollade på två och en halv film, pratade och hade de jätte trevligt. Hon har nu precis åkt hem, kl är 01.45 och jag ska definitivt gå och lägga mig om en kort kort stund.

Imorgon ska jag skriva ett cv, träna och eventuellt träffa grabbsen och brudsen på kvällen. Och fira världens bästa Adam förståss som fyller sjutton år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0