ICE TEA MED BRUDAR

Mitt första inlägg om 'dagens outfit':


Wesc tröja (lånad av zandra) från inget mindre än wesc.
Linne från Lager 157
Jeans från JC.

'Kvällens outfit' i svart/vitt:

Jacka från H&M
Tjocktröja från H&M (ny by the way)
jeans från JC

Idag har jag fixat id kort, varit på banken och strosat runt på stan i väntan på mor och syster, köpt tjocktröjan, ätit mcdonalds. Intressant? Ne tänkte väl de.
Något som är intressant är min kväll. Jag har varit på soleo med Bella Frida och Fanny. Snackade skit, drack latte och åt mat och kladdkaka. Soleo stängde, så vi gick till Bells och drack ice tea och fortsatte snacka skit. Tack tack tack för kvällen raringar!
Att umgås med tre sjuka tjejer kommer nog att resultera i att jag också blir sjuk - mot alla odds (jag blir aldrig sjuk). Har redan ont i halsen.

Kommentarer
Postat av: Isabella

haha hoppas du blir sjuk! tack för igår ♥

2011-02-26 @ 14:02:06
URL: http://isabellakardell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0