DJ, BLOW MY SPEAKERS UP

Jag var nog världens snällaste flickvän igår. Jag köpte ett linne till mig OCH till Niclas. Han blev glad och jag blev glad. Vi gick till la baguette och åt deras goda kladdkaka (som inte var så god som jag hoppats på) och på kvällen åt vi pizza på Tre kronor.



Vi tog sedan bussen hem till L och H. Niclas åkte hem tidigt för att han idag ska till gävle och kolla på hockey. Men jag hade i vilket fall som helst en jätte trevlig och rolig kväll med vännerna. Jag sov över på deras soffa med zandra på en madrass nedanför. Och nu är jag hemkommen, eller för några timmar sedan rättaresagt.







Nu är jag mer en redo för ett träningspass efter gårdagens matinnehav. Men mentalt orkar jag inte. Så vi får se om det blir att jag åker och simmar på Hagabadet eller om jag tar en kort promenad till min granne Coop nära och köper en marabou-digestive-chokladkaka.

Återkommer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0