BAKE A CAKE

Igår var jag sugen på nått riktigt gott och kollade upp receptet på kokostoscakaka och satte igång o baka. Resultatet kunde blivit bättre men hade en för stor form så den blev inte så kladdig som jag ville. Chrisse och Nicke hjälpte mig att provsmaka och det var klart godkänt från deras sida.

Receptet hittar ni HÄR.




Vid halv nio tog vi bussen till kulturskolan där Hanna, Mattias och Carl hade redovisning av sina projektarbeten. Det var riktigt riktigt bra. Bestis Emma var med i vårat sällskap också och vi satt alla och njöt i dom ca 50 minuterna som de varade.
Men nu är det en ny dag och min älskade har lämnat mig för att åka på turné med bandet, Embrace Elijah. Och imorgonkväll Örebroare, så bör ni befinna er i b-salen.

Jag ska träffa zandra och motala idag. Och så ska jag äta mina goda kokoskakor. Förhoppnings hittar vi på något kul ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0